Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaaa, sååå bra...

Publicerad 2008-12-06 12:58:52 i Allmänt,

...d gick idag!!...vi hade avslutning på lydnadskurs 1-2, körde en tränigstävling för att se lite hur långt vi kommit!!!...trots att d bara va med oss som gått kursen så blir jag så nedrans nervös...kommer inte ihåg efteråt hur d va!!....japp så larvigt men d e jag i ett nötskal =P... Fick bra kritik för våra moment och fick nerslag på d jag visste om att vi inte va riktigt färdiga med.... D va iaf väldigt nyttigt för oss allesammans...tråkigt att kursen e slut men vi e några som ska fortsätta träna två dar i veckan...Nyttigt både för mig å Annie. Har inte så mycket att skriva om idag...har varit en ganska turbulent vecka med en del tråkigheter, men d e bara att ta nya friska tag...d kan ju förhoppningsvis bara bli bättre!
här kör vi i dimman!!


Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-06 20:17:25

Tack för du kom tillbaka;))



Tror att Ni kommer att ta er långt på plan;)....Önskar jag tyckte lydnad var lika roligt som förr. Vi har tröttnat totalt på den, Sniglon & jag. Nu är vi mest och gör det vi gillar...Kampar;))

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-06 20:18:20

Nu menar jag drag-kamp!...så ingen tror jag "hundkampar" min hund;))



kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-08 21:18:41

haha...ja d e nog bäst att va tydlig med det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela