Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ibland så får man...

Publicerad 2008-12-03 15:02:39 i Allmänt,

Linus jag å Lina, (gammalt kort)...höra saker som man inte trodde va sanna!!...blev anklagad för att både va en väldigt negativ och olycklig människa!!!....känner inte igen mig i dessa anklagelser men jag kanske uppfattas så??!!...ja, jag blev väldans förvånad iaf. Anser ju inte mig själv som sådan så nu har jag funderat fram å tebax på VAD som gör att denna personen ser mig som sådan...jag vet iof att personen har haft svårt att ta att jag säger vad jag tycker å tänker...men d har ju varit både positivt å negativt, jag vet oxxå att andra inom mitt gamla jobb har svårt att ta att jag säger vad jag tycker...men e man både olycklig å negativ för att man framför sina åsikter...sen beror d ju absolut på hur man framför dessa...men jag klampar inte på som en elefant i en glasbutik direkt..hmm...ja, paff blev jag iaf...sen fick jag även höra att jag snackat skit men personen kunde inte komma ihåg vad jag sagt..."suck"...ja, då e d ju lätt att kunna förklara sig när inte ens personen ifråga kunde säga vad jag sagt...blir bara sååå jävla less på sånt här...personerna som denne pekat ut som d som "skvallrat"...ja, d va som fågelholkar båda två å kunde inte dra sig till minnes om att d pratat om något...å d som jag sagt enligt de två har d ju själva hört mig berätta för den drabbade...vilken jäääävla soppa....att jag lägger ner energi på detta beror nog på att d e inom släkten...så nu blir d ingen jul med d iaf...men å andra sidan så firar jag ju hellre med mina barn om jag måste välja...hoppas på att Lina som jobbar i jul kan ta emot oss iallafall över julafton å ha mys...va längesen jag firade jul med henne och hoppas även på att Linus vill följa med...visst e livet hääääärligt!!! =P... ta hand om er å fyra av d där härliga leendet till de du möter, d kommer alltid tebax förr eller senare!!! kramelikraaaam

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-03 18:13:01

Jag tror på oss;) Vi kommer båda att må bra, fullt ut en dag;))



Tack för att du finns!

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-12-03 18:31:15

Ja ont förtal är inte direkt något man hoppar högt för.

Att säga raka saker är väl inte fel om de är befogade eller hur? det vet ju både du och jag som drabbade samman en gång i tiden, men det var ju befogat och vi är ju kompisar ändå Visst?!!!!

Nu har jag fått tillbaka telefonen och internet.



Stor Kram till dig och De fyrfota vännerna

Gittan

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-03 20:02:21

TACK naken snigel...ja, vår tid kommer snart den oxxå när vi mår som d två underbara människorna som vi e!! :-)



Och till dig Gittan!! klart vi e fortfarande e vänner...att jag flyttat betyder inte att jag inte finns för dig för d gör jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela