Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En vän kan ge så

Publicerad 2008-12-27 14:55:50 i Allmänt,

...otroligt mycket men på så olika sätt...har en vän här i cybern som jag aldrig har träffat men som satt ett stort avtryck i mitt hjärta, sen finns de de vänner som man pratar alldeles för sällan med men när man väl gör de så vore de som man pratade igår...och en som e värdefull i mina ögon e min morfar...han har en sån otrolig kunskap och en livshistoria som e enormt härligt att lyssna på när han berättar....men han e ju oxxå 92 år...

Mina å morfars händer

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-27 15:00:42

Utan vänner och gemenskap, äkta sådan så är man intet;)

Du tar så extremt fina, känslofyllda bilder! En bild, tusen ord.



Kram fina Sol

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-27 15:01:44

"Gamla" händer är så vackra! man ser livet när man tittar på dom;)...vackert var ordet för dagen.



Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-27 15:14:05

Tack min fina vän..ja, jag sa det till morfar i julas att hans händer var så knotiga men ändå så fina...han fnös å sa att ja. de e ju snart 100 år så de borde väl synas!! =P...så sant så!! L

Postat av: dotra

Publicerad 2008-12-28 17:52:36

Så fin bild mamma. lilla gammelmorfar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela