Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En söndag sååå..

Publicerad 2008-12-14 19:53:37 i Allmänt,

...trevlig!!!...Haft en superduper trevlig dag tillsammans med härliga människor!!...jag å Louise va ute med den fyrbenta å gjorde stan...hmm...e ingen människa som direkt springer runt där och har inte heller lärt mig att hitta på stan....hur skulle jag kunna det när jag aldrig är där!!! =P nåväl...vi gick runt på gatorna å Louise visade mig runt bland å berättade oxxå en del intressanta saker om husen vi gick förbi...kul å höra!!. När vi kom hem hit hade gubben fixat gott käk...tack tack...händer ju inte sååå ofta men när han väl tar tag i det så blir det välldans gott, skönt å slippa å laga mat nån gång iaf...e härligt avkopplande dag med lika härliga vänner å vips så e dan snart till ända, Visst e d väl skönt när man känner att hela dan bara varit såå bra som den kan bli!! Här e min tomte som jag bara tycker e sååå underbart fin...

Visst e han väl det?!? *S*


Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-15 15:53:30

Det finns dagar, och så finns det dagar;))



Kram fina Du!

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-12-15 18:56:39

Ja visst e han fin.

Själv har jag inte köpt mig årets tomte ännu.

Har ju några dagar kvar. För jag måste bara ha en årets tomte. När jag ser honom vet jag att det är han jag skall ha.



Skönt att du fick en bra dag.

Det är du värd.

Kramiz i massor.

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-16 13:22:14

TACK alla mina två vänner!! =P kramiz tebax till er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela