Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Äntligen hemma...

Publicerad 2008-12-25 15:28:33 i Allmänt,

...igen!!...Åkte ju dan före jul till sonen...ja, det va det ALLRA BÄSTA med julen...att få träffa den unge mannen som e min son!!!...stolt som faaan över detta gossebarn!! =P... fick oxxå en jättefin julklapp av honom, ska få en "sminkkurs"...jo, så är det allt...smink å jag håller inte riktigt sams...så nu tyckte den fina sonen att morsan på äldre dar ska kunna göra sig "vacker", så gott det går*L*...TACK TACK!!!...var hos min syster å firade med min fina gamla morfar som tyvärr har tacklat av en del men är man 92 år så är det väl med all rätt... Annars så gick julen i matens tecken, e fortfarande "bukstinn" efter all mat och godiset så klart!!. Vi hade tomte för småtjejernas skull, 3 och 5 år gamla...lilltjejen gav tomten sina nappar och fick då Pippi peruk å kläder...jäääklars så stark hon blev!! =). Japp nu e jag sååå trött å ska knöla ner mig brevid den sovande gubben och den fyrbenta...en liiiten tupplur e rätt befogat nu, man sover ju inte så bra när man sover borta direkt!!!. Kramiz till er alla fantastiska vänner!!!
  
Starkaste av de ALLA Pippi-Hanna  

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-25 16:36:26

Välkommen hem Sol;)..låter som en helt underbar jul ju;) Sådär som den ska vara!..Tillsamans;) på ett eller annat sätt;)



Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-25 16:39:03

Jaa, det var lugnt å fridfullt, om man bortser från Pippi-Hanna och Emma storasyster som var i sitt esse men det måste man ju få va i den åldern!!

Postat av: linus

Publicerad 2008-12-25 18:06:21

hoppas du blev nöjd :D

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-26 19:40:02

Klart jag blev!!...bara att få umgås med dig min son e fint nog...lav ju

Postat av: Alina

Publicerad 2008-12-26 19:46:03

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela